Saturday, May 21, 2011

backdated e-day.

boo boo boo.

dah 3 bulan punya cerita. baru nak khabor sekarang? dah bukan tahap basi lagi dah wei. dah jadi tembelang ke hape dah.

apa nak buat? its hard maintaining 2 blogs at a time. main blog aku pun tak terbela. haha.

tapi takpelah. pada yang sudi singgah terima kasih sangat.

so here's some pictures of mu e-day last february.

saat jari disarung cincin oleh future mum in law. :)

peach colour from me, blue colour from him. simple je yang aku buat. note the black plate. hehe.


kepohchi bersama kawan-kawan yang datang memeriahkan.


with F and my siblings. yeah yeah. no mini pelamin whatsoever. just a small ceremony.


credit to my brother, faiz.

tu jelah rasanya gambar yang aku nak tepek. masa tunang tu aku takde hire photog bagai. aku buli adek aku 2 ekor tu je suruh amik gambar aku. apa guna amik grafik kalau amik kan gamba akak tunang pun tak boleh ye tak?

aku busy sebenaqnya. 2 hari lepas aku bertunang tu terus aku kena daftar kat muar. aku kena ngajar kat muar. tu yang takde kesempatan nak update pasal tunang kat sini. ape pun, kalau ada masa insya Allah aku update lagi. :)

1 comment:

Aya said...

same date ngn my wedding.. hehe. nway, nmpk very simple and nice :)