Thursday, January 27, 2011

exactly a week left!

haih. lama menyepi. sekarang ni tengah mode menyiapkan dulang hantaran. abis bersepah bilik. gam meleleh sana sini. hahaha. amatur lah katakan. tapi apa pun, puas hati sangat buat sendiri. aku nak sangat share total spending untuk buat hantaran tu. tapi nantilah. bila dah siap hantaran nya, aku snap gambar and then aku outline kan jumlah perbelanjaan nya.

bukan lah nak menunjuk ke apa. saja nak bagi outline kat bride-to-be lain. sebab macam aku sendiri aku suka baca pasal persiapan orang ni, in terms of budget. yelah, kita ni kali pertama, tak mau lah ter overspend. kalau dah ada outline tu boleh agak-agak sikit.

pagi ni, kak sulastri mesej. tudung aku dah siap katanya. lepas aku bank in balance dia akan pos kan tudung tu. fuh,lega satu benda nak settle. tapi pasal baju tunang aku tu macam besar sikit. hari tu memang aku suruh dia besarkan sikit kat punggung sebab time cuti ni badan aku naik. aku takut by the time baju siap, naik lagi badan aku and tak muat lak.

tapi bila aku try baju aku, alahai, terbesar lah pulak lantas menampakkan aku gemok. so maybe arini macam nak mintak akak tu fitting kan balik baju aku tu. hope ok lah. bagus gak banyak yang dah settle. lega sikit hati aku ni. semalam dengarnya yang posting terengganu and kedah dah dapat panggilan.hari ni mungkin boleh check kat website. insya Allah posting nya 7hb feb. wow, 4/2 bertunang, 7/2 start kerja, februari is a great month for me! :)

No comments: