Tuesday, October 11, 2011

doorgift murah, mua jb and sewa baju murah.

meneruskan kehidupan walaupun dengan segala dugaan mendatang.

progress setakat ni? aku dah pun order doorgift. order doorgift sebanyak 1800 secara online. begitu tekal nya aku. haha. takde lah tekal mana sebab ayah dah suruh adik aku gi survey kat bangi sana. line clear je, baru aku settlekan hal-ehwal order and payment.

aku order from garden of galleria. boleh usha kat fb. nama owner dia nisa. sangat nice orang nya. sentiasa menjawab pertanyaan dan kerenah aku dengan sangat bertabah. sesiapa berminat boleh lah terjah fb dia. aku rasa harga nya agak ok. tak tau lah kalau ada yang lagi murah.

antara yang comel....







dalam banyak-banyak tu mana satu yang aku tempah? haha. kalau baca previous entry aku, mesti dapat agak yang mana satu. nanti lah nak dekat wedding baru aku reveal.

setakat ni, tu jelah progress aku. legal documents satu pun tak usik lagi. sekarang tengah mode usha mua memandangkan aku tak amik pakej bridal. hurm, baju pun tak jumpa lagi nak sewa mana. maybe kalau aku tak jumpa design or warna baju yang berkenan untuk di sewa, aku akan tempah baju baru kat Bridal Kayangan, bridal yang aku book untuk deko dewan, bilik and pelamin tu. sebab hari tu aku nampak saiful owner BK tu tengah siapkan satu dress ni macam kena dengan taste aku.tengok lah nanti camne.

bride-to-be jb kalau ada sesiapa nak suggestkan aku butik or bridal yang ada collection baju yang cantik dan sewa murah boleh lah tinggal link kat aku. also kalau ada tau mana-mana talented mua area johor leh la recommend kat aku ye. :)

pada others bride-to-be, chaiyok ye. pelan pelan kayuh. jangan bertukar jadi bridezilla. :P

1 comment:

fana.akim said...

sama lah ngan fana..tengah dok survey2 lagi nih..one more thing MUA!ayoyo..susahnya nak cari from JB.kalau dapat tau share2 ye..kawan2 :D

p/s: salam kenal B2B johor :D